Thursday 22 May 2014

Voda

6. V. 2014.
Pri dolasku u Švicarsku, jedna od prvih stvari koje mi je rekao jedan ponosni Švicarac, bila je da oni piju vodovodnu vodu. Bio je malo zbunjen što me to nije baš naročito oduševilo, nego sam mu odgovorio da je i Hrvatskoj vodovodna voda pitka.
Ipak, jako je to zanimljivo. Bogatim Švicarcima je sasvim normalno, pa čak i čin koji će učiniti s neskrivenim ponosom, pustiti vodu iz špine i popiti je. Ne pada im napamet kupovati flaširanu vodu. Na policama dućana, flaširana voda je i skuplja od gaziranih pića.
Kod nas u Hrvatskoj je više-manje obrnuto. Stvar je prestiža paradirati gradom s bočicom vode, unatoč tome što imamo dobru pitku vodu iz vodovoda.
I mnogi drugi sitni detalji su me uvjerili da je upravo naš stav prema onome što imamo potpuno pogrešan. Hrvatska obiluje mnogim bogatstvima, koja mi ne cijenimo, a koja se u tzv. visokorazvijenim društvima izuzetno cijene.

No comments:

Post a Comment